Kan u mijn zending opslaan?

Wij kunnen uw zending in opslag houden na de ophaling in ons magazijn in België.

In opslag houden op bestemming is nog niet mogelijk.

Als een levering niet gelukt is dan probeert de koerier het de volgende dag nog eens. De zending wordt dan even in een lokaal depot gehouden, maar daar is weinig plaats voor opslag. Als er 3 leveringen misgelopen zijn dan of de zending wordt geweigerd dan wordt deze naar de afzender teruggestuurd.

Het is belangrijk dat vanaf het moment dat een levering net gelukt is u ons of de internationale koerierdienst contacteert. Als de levering op het leveradres moeilijk is kan u altijd een nieuw leveradres aanvragen.

Het is belangrijk om de tracking goed te volgen, desnoods een nieuw adres in te plannen met de On Demand Delivery service

Lees meer in dit topic:  Wat is de ‘on demand delivery service’ en hoe te gebruiken?

Lees meer in dit topic Hoe vraag ik een herlevering?

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *